Anunţ
cu privire la concurs
Judecătoria Edineţ anunţă concurs pentru suplinirea funcţiilor publice vacante şi temporar vacante de:
- Şef Serviciului Resurse Umane- 1 unitate vacantă (sediul central);
- Specialist principal serviciul financiar-economic - 1 unitate vacantă (sediul central);
-Grefier al grefei secretariatului Judecătoriei Edineţ- 2 unităţi temporar vacante (sediul central);
- Şef al Secţiei sistematizare, generalizare a practicii judiciare, relaţii cu publicul şi mass-media - 1 unitate temporar vacantă (sediul central).
Cerinţele faţă de candidaţi:
- Studii superioare juridice, dar pentru specialist principal serviciul financiar-economic-studii economice;
-Posedarea limbii de stat şi a limbii ruse;
- Cunoaşterea legislaţiei R.Moldova;
- Abilităţi de utilizare a calculatorului.
Dosarul de concurs poate fi depus personal la sediul judecătoriei Edineţ - or. Edineţ str. Ştefan Vodă, 1 şi va conţine:
- Formularul de participare;
-Copia buletinului de identitate;
-Copia diplomei de studii;
- Copia carnetului de muncă (dacă există);
-Cazierul juridic (acesta poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere, în acest caz, candidatul învingător are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului în maxim 10 zile de la data în care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
Data limită pentru depunerea dosarului de concurs -10 mai 2017.
Persoana de contact - Hangan Alina
Telefon de contact: 0-246-2-29-74.
e-mail: jed@justice.md
Preşedintele interimar
al Judecătoriei Edineţ / semnătura/ E.Pşeniţa